منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره

به وبلاگ بسیج دانشکده کشاورزی مغان خوش آمدید
جستجو
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 205683
تعداد مطالب : 306
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تماس با ما
ابر برچسب ها

 

اعمال ماه محرم!

 

چرا محرم؟!

 

پيش از اسلام عرب، جنگ در اين ماه را حرام مي‌دانست و ترك مخاصمه مي‌كرد؛ لذا از آن زمان اين ماه بدين اسم نامگذاري شد.(1) و روز اول محرم را اول سال قمري قرار دادند.(2) در توضيح اين كه چرا ماه‌هاي ديگر كه جنگ در آنها حرام است، محرم ناميده نمي‌شود مي‌توان گفت: چون ترك جنگ از اين ماه شروع مي‌شد به آن محرم گفتند.

بسیج دانشکده کشاورزی مغان


برچسب ها : اعمال ماه محرم, ماه حرام, ماه محرم, شهادت امام حسین (ع), محرم, ,

موضوع :
مقالات دينی و پژوهشی , مقالات علم و دانش , اسلامی ,  , 

چند حقیقت درباره دنیای مجازی

 
چند حقیقت درباره دنیای مجازی

 

 





 

دکتر فربد فدایی، مدیر گروه روان‌پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی
هر فناوری به خودی خود نه خوب و نه بد است بلکه می‌توان از آن استفاده صحیح یا برعکس استفاده نامناسب کرد. برای نمونه، نامه‌نگاری می‌تواند در خدمت دوستی و ایجاد مهر باشد یا برعکس نوشته پرخشم و کینه‌ای باشد که فاصله می‌افکند. تلفن می‌تواند در خدمت اطلاع‌رسانی یا کسب خبر فوری و به عنوان یک کارکرد مفید مطرح باشد یا برعکس به صورت وسیله‌ای برای وقت‌گذرانی یا حتی ایجاد مزاحمت به کار رود. سینما می‌تواند نقش آموزشی داشته باشد یا برعکس برای بدآموزی به کار برود. رایانه و اینترنت نیز به عنوان فناوری‌های نوین ارتباطی برای بهبود زندگی و تسریع در آموزش و پژوهش و تماس طبعا مفید است اما اگر به عنوان وسیله وقت‌گذرانی یا پراکندن اخبار نادرست یا القای موضوعات مخدوش استفاده شود مضر است.
در عین حال باید توجه داشت که در دنیای مجازی الکترونیک و اینترنت موضوع های پیچیده دیگری هم موجود است که به عنوان مشکل قابل طرح است، از جمله اعتیاد به اینترنت که ممکن است بخش عمده‌ای از اوقات شبانه‌روز کاربر را به خود اختصاص دهد و او را از زندگی واقعی دور کند و وی را از خواب و خوراک و تحرک بازدارد.

بسیج دانشکده کشاورزی مغان


برچسب ها : مقاله, مطلب, مقاله, مطلب علمی, دانش, مقاله علمی, دنیای مجازی, دانستنیها, مطلب علمی, فکر, علوم, دانش و علم, مطلب, متن, دانلود, دین پژوهی, مطلب درباره امام علی, پژوهش, مقاله دینی, مقاله, طرح, متن, پایان نامه, تحقیق, جستجو, دانلودمقاله, مطلب, دین, مقاله دین پژوهی, دانلود,

موضوع :
مقالات علم و دانش ,  , 
جلوگیری از مشکلات ناشی از کار با لپتاپ و موبایل در تخت خواب!

 

آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که زمان زیادی را در تخت خواب / رخت خواب خود برای کار با موبایل، تبلت، یا لپتاپ میگذرانید؟ برای بسیاری از ما این مسئله یک عادت شده است. گاهی ساعتها قبل از خواب و گاهی بعد از بیدار شدن ترجیح میدهیم با موبایل، تبلت، یا لپتاپ خود در همان تخت خواب کار کنیم. گاهی هم در یک روز تعطیل وقتی در خانه هستیم به رخت خواب گرم و نرم مان پناه میبریم و ساعت های طولانی در همانجا با گجت خود کار میکنیم.

 

بهترین توصیه این است که دست از این کار بردارید! اما اگر هنوز هم اصرار به این کار دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور میتوان از مشکلات جسمی ناشی از کار در تخت خواب جلوگیری کرد.

 

 

 

بنا به گزارش وال‌ استریت ژورنال، کار کردن از درون رخت خواب برای ساعت‌های طولانی میتواند فرم اندام شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. البته راهکارهایی نیز برای کاهش تاثیرات منفی آن وجود دارد.

بسیج دانشکده کشاورزی مغان


برچسب ها : مقاله علمی, مقاله علمی, علم, لپ تاپ, آموزش لپ تاپ, مقاله پزشکی, مقاله, مطلب, مقاله دین پژوهی, مطلب درباره امام علی, دینی, پژوهش, مقاله دینی, مقاله, طرح, متن, پایان نامه, تحقیق, جستجو, دانلودمقاله, مطلب, دین, مقاله دین پژوهی, دانلود,

موضوع :
مقالات علم و دانش ,  , 


صفحه قبل 1 صفحه بعد